Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Lepaskan aku
Friday 3 February 2012 | 10:22 | 0 comments

i'm writing typing this post on 2:18 am in the morning , Malaysian time .
i was listening to this song and its deepest lyrics at least to me hehe got me thinking and won't allow me to fall asleep
as a result i was waking up at 2am typing this entry which i think no one will ever read ahaha

LEPASKAN AKU by HUJAN

Mulai saat ini
Aku kan ubah pendirian
Walau ramai akhir sendirian
Jangan difikir fasal aku
Teruskan saja dengan hidupmu
Hadirmu mungkin tidak membantu

Korus
Pasangan tak sentiasa indah
Mesti ada perang yang kau redah
Aku wakil laki takkan rebah
Ku tak mahu beterus terang
Risaukan kemuncak amarah ku
Maki hamun berasing tak tentu
Lepaskan aku
Lupakan aku
Aku hanya ingin sendirian
Tak pernah ku rasakan
Atas nama tekanan
Tak pernah ku rasakan
Atsa nama tekanan
kalau aku ada/masih ada  boyfriend , aku mau nyanyi lagu ni untuk dia then dump dia utk kelihatan COOL :P

Older Post